streda 22. augusta 2012

Recy koberček

Moje obľúbené stránky a blogy šikovných ženičiek sa hemžia skvelými nápadmi... Chodím sa inšpirovať a potom nemôžem v noci kľudne zaspať, pretože premýšľam čo, kedy a ako urobiť :-D  

Už dávnejšie som premýšľala, že spravím zo starých tričiek nejaký háčkovaný koberček. Kuchyňu mám v hnedom odtieni s béžovou, tak tomu som prispôsobila aj farby budúceho koberčeka. Zo skrine som vyradila už nenositeľné tričká, nočné bavlnené košele a pančuchy. Na koberček, ktorý má v priemere 1 meter padlo za obeť asi 10 silonových pančúch, 3 tielka, 3 nočné košele, 2 tričká a šaty. Nečakala som teda až takú spotrebu... Aj by som pokračovala v ďalšom hačkovaní, ale minul sa mi všetok dostupný materiál :-(

 




7 komentárov:

  1. To je riadny "otesánek", zhltol riadne materiálu ale nakoniec sa krásne vyfarbil. Perfektný, to museli bolieť ruky :) Pekný večer. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Reni, veruže otesánek. Ruky ani nie, skôr ma chytala nervozita, či mi vystačí materiál. Presne tak ako to bolo pri tvojom koberčeku :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Natalia, klobúk dole - to musela byť fuška.
    Krásne zladené farby.
    Pekný deň
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani za pristavenie sa a za komentár... Pekný deň aj tebe! Natália

      Odstrániť
  4. Páááni, tak to je naprosto bohouský kobereček! Ty barvičky jsou úžasnééé. Já toto recy čmaněníčko miluji a Tobě se to opravdu vydařilo. Šihovná jsi to žena:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koberček nevypadá tak že by bol háčkovaný z tričiek...Skôr by som povedala že je z drahej zahraničnej vlny.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný koberček, veľmi sa mi páči. Dnes som objavila tento blog a neviem sa vynadívať:) Ako sa háčkuje z pančúch alebo oblečenia? To nejako postriháš na pásiky, alebo aká je tam finta? Díky za radu. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť