streda 19. septembra 2012

Technika zošúchavacia alebo ako dostať obrázok na textil

Vitajte,

     dnes vám chcem predstaviť techniku transferu obrázka na textil. Nebude to však za pomoci žiadnej zažehľovacej fólie, freezer fólie, či akrylového šepsu ako sa to zvykne bežne robiť práve týmito spôsobmi, ale bude to spôsobom podľa mňa. Je to jednoduché a zároveň zábavné. Pod rúškom očakávania, či sa výsledok podarí, sa po chvíli dostaví pocit prekvapenia, ako efektne váš počin vyzerá ;-) Celá alchýmia spočíva v použití decoupage lepidla s lakom na textil...






 Ak ste sa dostali až sem gratulujem! Absolvovali ste rýchlokurz  "zošúchavacej" techniky a budem rada, ak si niečo pekné pomocou tohto tutoriálu aj vyrobíte. Rovnakou technikou ale s použitím len samotného laku na decoupage je možné prenášať obrázok aj na drevo či iné pevné povrchy...

Návod je súťažný, na internetovej stránke handmade obchodu SASHE sa s ním snažím preraziť, aj keď konkurencia je obrovská. Ak ste registrovanými členmi s uskutočnenou kúpou, resp. predajom aspoň 1 výrobku, váš hlas mi pomôže http://www.sashe.sk/prochazkov/journal/transfer-obrazka-na-textil-technika-zosuchavania , ďakujem za vašu priazeň a milé komentáre.

Pekný deň! Natália

PS: A veruže som to vyhralaaaaa! Teším sa... http://www.sashe.sk/SAShE.sk/journal/vychytavka-s-velkym-v-vyhodnotenie

16 komentárov:

  1. Super,jsi šikulka a návod je úžasný!!!!!!Držím palečky v soutěži!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. odpadnem, aka skvela technika...skvele nafotene... navod na jednotku :) .....clovek sa uci cely zivot .) urcite vyskusam, drzim palce..pa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem baby, že ste sa u mňa zastavili, aj za komentáre ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, u mě na blogu právě teď probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda když přijmeš moje pozvání a s chutí se zúčastníš. :)
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Natálka, ja Ti veľmi pekne ďakujem za tento návod. Určite podľa Tvojho skvelého fotopostupu niečo vyskúšam. Je to super. ANDREA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem andrea, nemám problém sa podeliť s vychytávkou. veď prečo nie? budem sa tešiť ak si niečo pekné vyrobíš, aspoň sa budem inšpirovať.

      Odstrániť
  6. Natálko drahá moja, tož to je taky čmankózní technika:o). Budu ji muset ozkúšať. Já používám transferový papír. A barvení čajem je taky čupr! Ty látky na chňapulích, co mám na blogu, jsou barvené čajem. To používáš jen to jedno lepidlo před i po? Parádně nafocený návod, jsi šikulka:-D. Těším se na Tvé další čmaněníčko, zlatko;-). Maj sa bohousky. Bosk Míša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Míšo, tóž to isté lepidlo používam na začiatku aj vo finále. A tie tvoje chňapule mi teda nedajú spávať, musím tiež niečo podobné spichnúť. posielam pozdrav, natália

      Odstrániť
  7. super návod, děkuji...Ať se ti v soutěží daří a nandáš to ostatním:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dziękuję za miłe słowa i że u mnie zagościłaś. Śliczne wyszły Ci te woreczki. Gorąco całuję pa...pa...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Natálka, toto som objavila na sashe ešte keď sme neboli kamošky bloggerky.Veľmi si ma tým inšpirovala a už mám pár vydarených kúskov + dalšie vintage obrázky vytlačené,ktoré čakajú na realizáciu.
    Si neskutočná šikulka.Je mi cťou Ťa poznať♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Natálko, super, tleskám, chválím. Mohla bych Tě požádat, zda by bylo možné mi na email vera.si@seznam.cz mi poslat tu šablonu se slepičkou, která je na obr. č.10? Předem moc děkuji. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Naozaj efektné, určite vyskúšam. Zatiaľ som v týchto veciach nováčik, ale skúšam doradu, aby som zistila,ktorá technika je najlepšia. Ďakujem za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Fantastický nápad......krása,nemám slov. Ja si chcem urobiť obrázky na stenu fotografie mojich detí. Servítkovanie ale do teraz som neprišla na to ako dostať obrázok na servítku, nevieš mi prosím poradiť ? ak sa mi to nepodarí skúsim tvoj postup na látku. Niečo takéto...http://receptyakeber.blogspot.sk/2013/02/moja-tvorba.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Natálko, jsem opravdu moc ráda, že jsem objevila Tvůj blog. Je tolik inspirace a skvělých návodů. Tento patří určitě mezi ně. Já rozhodně vyzkouším :-))

    OdpovedaťOdstrániť