utorok 6. novembra 2012

Anjelské potešenie z nového stroja


 



       Objavila som asi teplú vodu, keď som použila na vlásky ľanový motúz, ale zatiaľ je to pre mňa TOP materiál, ktorý vyzerá vierohodne ako skutočné vlasy. A nakoľko už zarezáva aj môj nový šijací stroj JANOME 607 TXL využila som funkcie dekorovacích stehov na nohavičkách a šatičkách.  Pááááni... toľko stehov, programov, kadejakých pätiek a automatické odstrihávanie nite (!)... ja plačem, idem sa zblázniť od šťastia.  FAPPYCO odpusť, ale určite si ešte nedoslúžil, máš pevné miesto v mojom srdci, nedám na teba dopustiť! (FAPPYCO je značka môjho starého stroja, no starého relatívne - má len 10 rokov). Teším sa ako malá... Určite ten pocit radosti poznáte ;))) Veď sa naň pozrite, tie ladné krivky, romantický pohľad, iskra v oku...aaach :DDD



13 komentárov:

  1. Ahoj Naty, gratuluji k novému stroji, Tvé štěstí úplně chápu. Andělka je nádherná :-) Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jitka, kým zo mňa opadne tá eufória ešte to chvíľu potrvá :DDD Posielam pozdrav, Natália

      Odstrániť
  2. Urocz ta anielica...Pozdrawiam...pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAkujem Ulencja, dnes som sa pristavila na tvojom blogu a skoro som odpadla, keď som tam videla toľkú krásu. Krúžky na servítky ma teda dostali ;) Natália

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem, kiež by toho času na hobby popri iných povinnostiach bolo viac...posielam pozdrav, Natália

      Odstrániť
  4. ¡Preciosa! Muy bonita.
    Feliz semana.
    Besitos.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yayi, ďakujem! zanechala som ti odkaz na blogu, pa!

      Odstrániť
  5. Muy bonito blog! preciosos trabajos,me gustan mucho todos!
    Saludos de tu nueva seguidora.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Francis, aj ja som od dnešného dňa tvojím novým návštevníkom ;)

      Odstrániť
  6. Hello

    I am visiting Ljubljana and would love to know if you could suggest any fabric shops while I am here. I love your little angel!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I am sorry, but I am from Slovakia (Slovak republic) not Slovenia ;)

      Odstrániť
  7. Jeeej Natálka, dnes som googlila nejaké informácie o mojom stroji a zistila som, že máš doma rovnakú šiciu krásku Janome 607ku ako ja :o)

    OdpovedaťOdstrániť