pondelok 24. decembra 2012

Tak a je to tu... dlho očakávané Vianoce prišli...

       Vám, ktorí ste sa u mňa počas roka zastavili, či už len nakukli alebo zanechali aj nejaký ten milý komentár, Vám všetkým chcem zaželať kúzelné chvíle počas Štedrého večera,  potešenie sa z blízkosti svojich príbuzných a neopakovateľné chvíle pri rozbaľovaní si  darčekov (hlavne tam, kde prítomnosť detí vytvára nový pohľad na Vianoce je táto časť sviatkov na nezaplatenie :)))...  

♥♥♥

Včera večer som balila darčeky,  mám túto činnosť zo všetkého vianočného "chaosu" najradšej. Všetko je už na jednej kôpke, stačí rozdeliť a zabaliť. Okrem klasických baliacich papierov som jeden balíček zabalila v štýle vintage do pevnejšieho kartónového papiera . Škoda len, že som z tohto papiera mala len kúštik, viem si predstaviť zabaliť týmto "retro štýlom" aj ostatné darčeky... a s vetvičkou z ihličnanu by to bolo úplne perfektné ;)


Na menovky pre ostatné darčeky som použila túto predlohu...


3 komentáre:

  1. Natálko, krásné svátky a hezký zbytek "štědrého dne" ......Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna predloha a skvelo zabalený darček :)

    Krásne a veselé Vianoce :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš nádherně zabalený dáreček. Přeji krásný šťastný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť