sobota 5. januára 2013

Vianočné darčeky nákrčníkové

Už pár rokov som žiaden ručne vyrobený darček nedarovala svojim najbližším pod stromček. Hanbím sa a preto tento rok bol iný - pre maminu a najlepšiu kamošku som pod stromček uháčkovala nákrčníky v trendy farbách. Cyklamenový a tyrkysový pre maminu, druhý tyrkysový pre kamošku (k nemu sa mi podarilo kúpiť aj drevené tyrkysové náušnice, snáď sa jej budú páčiť).  Ak by ste sa predsa len nechali nahovoriť na "do it yourself", prikladám aj schémy na háčkovanie ;)

Všetky 3 nákrčníky sú po obvode dlhé cca 140 cm, široké 25 cm a okolo krku sa dajú pretočiť 1x.  

♥♥♥

vzor pre tyrkysový nákrčník vľavo, ku vzoru som si pridala ešte jeden riadok vejárikov, potom 2 riadky z dlhých stĺpikov a znova opakovanie vzoru podľa schémy



vzor pre tyrkysový nákrčník vpravo







 ♥♥♥


Najbližšie vám predstavím ešte jeden nákrčník s čiapkou, ten som si spravila pre seba počas sviatkov. 
...a s háčkovaním nákrčníkov bude asi načas kľud :-DDD


2 komentáre: