nedeľa 24. februára 2013

Patinovanie a transfer textu

       V predošlom príspevku som Vám predstavila moje staronové svietniky a po dlhom premýšľaní o ich ďalšom osude a radách blogových kamošiek padlo rozhodnutie vytvoriť im šedobiely svet. Konečne som mohla využiť akrylové pasty, konkrétne bielu farbu tzv. "štruktúra" a sivú "aluminium". K svietniku som si napatinovala aj kovovú misku, ktorú som  oživila nápisom. Nápis som preniesla pomocou indiga, t.j. papier s vytlačeným textom som podložila indigom, priložila k miske a obťahovala kontúry písma, čím sa text preniesol na povrch. Jednoduché a efektné... K tejto sade ešte pribudne drevený rámik na fotku a rada by som namaľovala aj nejaký obrázok, olejomaľbu, no hľadám inšpiráciu, čo by sa k tomu najviac hodilo. Takže z toho vznikne šedobiely setík do práce, aby som to tam mala trochu poľudštené, dýchajúce teplom domova. Strohé kancelárske priestory si to doslova vyžadujú...


predloha textu na kovovej miske



Prajem peknú nedeľu!
Natália

10 komentárov: