utorok 19. februára 2013

Výšivka - levanduľa trikrát iná...


      Táto trojvýšivka vznikala ako výbava do truhlice (tak som si zvykla označovať veci, ktoré som vytvárala kedysi dávno ešte pred svadbou). Vždy sa mi páčila kombinácia modrej, žltej a zelenkavej, pre mňa veselé stretnutie príjemných farebných odtieňov. V týchto odtieňoch bola aj moja prvá kuchyňa, vlastne k obrázkom som vyberala farbu kuchyne :DDD. S modrou kuchynskou linkou ladili úžasne... 
     
Pekný deň! 
Natália


3 komentáre:

  1. Poznám kombináciu týchto farieb dôverne. Keď leteli slnečnice, tak som mala kuchyňu presne v týchto farbách:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) Presne tak to bolo aj u mňa. Modrá kuchyňa je už dávno minulosťou, ale obrázky zostali, visia na chodbe, kde im je na zelenkavej stene najlepšie...

      Odstrániť
  2. Twój tryptyk...rewelacja....super haft...Buziaki pa...Ula

    OdpovedaťOdstrániť